Follow me on Twitter RSS FEED

Testimoni

Posted in
En Mat Edek B. Abd Rahman (Kundang, Selangor)

Mendapat Strok pada tahun Ogos 2009. Berusaha mendapatkan ubat tradisional dan lain2.Alhamdulilah setelah mengambil Minuman “Bio-J” Strok yang dialami beransur baik & bertenaga.






En Hanafiah Nordin (Sepang)


Mendapat penyakit jantung pada 2009. Sudah menjalani Anjogram, tetapi tidak berjaya, dinasihat menjalani by pass. Beliau berusaha mendapatkan rawatan cara tradisional sehingga mendapat tahu Minuman “Bio-J” boleh membantu. Beliau bertambah sihat dan disahkan tiada sumbatan jantung lagi.



Puan Zarina Binti Zainol (Kuala Kedah)


Menghadapi masalah jantung, lesu, darah tinggi dan kencing manis. Setelah mendapat tahu Minuman “Bio-J”. Beliau mencuba dan alhamdulilah masalah jantung dan penyakit-penyakit dapat diatasi.
 


En Ismail (Pegawai Waran – Komando)
Alhamdulilah. Terima kasih kepada Bio-J, kerana telah banyak merubah kehidupan saya. Kalau dahulu apa yg saya buat semua dalam keletihan, kini saya berjalan laju, menaiki tangga sehingga 3 tingkat. Berjogging tanpa mengah. Terima kasih pada Dato Bad kerana memperkenal Bio-J kepada saya.


En Jan Isman (55 Thn)

Berlaku sumbatan urat di bahagian leher akibat kemalangan  jalanraya. Menyebabkan kesakitan di leher dan dada. Dimaklumkan  pembedahan perlu dilakukan. Setelah diperkenalkan Minuman Herba “Bio-J” dan mengamalkannya, kesihatan saya beransur pulih. Alhamdulilah.

Roslan Safuan (Pemandu)
- Masalah Jantung
- Paru-paru
- Buasir

- Lemah badan / Lesu

Zainudin Bin Samat (Guru Besar Sek Tek Setapak)
- Masalah Pernafasan / Mengah
- Lemah badan / Lesu

Pn Rukimah Binti Marmin (Felda Gemas)
- Darah Tinggi
- Lemah badan / Lesu

En Zulkifli Harun
- Masalah Pernafasan / Mengah

En Mat (Selangor)
- Asma yang serius

En Zulkifli Harun

- Masalah Pernafasan / Mengah

0 comments:

Post a Comment